دو گوشی در یک گوشی با قابلیت فضای دوم شیائومی


قابلیت Second Space MIUI به ما این امکان را می دهد که دو گوشی هوشمند را در یک گوشی داشته باشیم. راهی برای تقسیم شیائومی ما به دو حساب مختلف ، یا برای استفاده شخصی و کاری، برای انجام آزمایشات یا به سادگی، برای جلوگیری از دسترسی پسر یا برادر کوچکمان به برنامه ها و اسناد ما.

متأسفانه ترمینال هایی مانند Redmi Note 10 فاقد این قابلیت هستند . همین امر در مورد سایر پایانه های Xiaomi، Redmi و POCO میان رده و ورودی نیز اتفاق می افتد. اگر به تنظیمات دسترسی داشته باشیم، این قابلیت در میان گزینه های مختلف MIUI یافت نمی شود .

با این وجود، ترفند کوچکی وجود دارد که به ما امکان می دهد حتی اگر شیائومی شما آن را نداشته باشد، به عملکرد Second Space دسترسی پیدا کنیم . به این ترتیب می توانیم بدون هیچ نوع محدودیتی و در هر شیائومی، ردمی یا POCO فضای دوم ایجاد کنیم.

فضای دوم را در شیائومی خود فعال کنید:

اگر شیائومی، ردمی یا POCO شما در هنگام دسترسی به تنظیمات> توابع ویژه ، عملکرد فضای دوم را ندارند ، نگران نباشید، در زیر نحوه استفاده از آن را بدون هیچ نوع محدودیتی توضیح خواهیم داد:

اولین کاری که باید انجام دهیم این است که Activity Launcher را از Google Play دانلود کنیم. این یک برنامه رایگان است که به ما امکان دسترسی به تنظیمات مختلف MIUI را بدون توجه به مخفی بودن یا محدود بودن آنها می دهد.
هنگامی که برنامه Activity Launcher نصب شد، فقط باید از طریق نماد ذره بین « فضای دوم » جستجو کرده و نمادی را که به « eSettingActivity » ختم می شود شروع کنیم.
به این ترتیب عملکرد Second space به طور خودکار باز می شود حتی اگر شیائومی ما آن را نداشته باشد. علاوه بر این، اگر گزینه Activity Launcher را نگه داریم، می توانیم یک میانبر برای دسترسی به آن از دسکتاپ در هر زمان ایجاد کنیم.

نظرات

مطالب پر بیننده

نحوه نمایش دو ساعت روی صفحه نمایش شیائومی (ساعت دوگانه) MIUI Dual Clock

غیر فعال کردن و حذف Wallpaper carousel در گوشی شیائومی

تغییر لانچر Launcher پیش فرض گوشی شیائومی

فعال کردن شارژ بی سیم گوشی شیائومی

فعال کردن روشن و خاموش شدن صفحه گوشی شیائومی با دو لمس صفحه

حل مشکل قطع شدن وای فای گوشی شیائومی

حل مشکل Android Auto با گوشی های شیائومی

کالیبره کردن باتری گوشی اندروید و گوشی های شیائومی

اکولایزر کردن هدفون ، هدست و هندزفری در گوشی شیائومی

قفل کردن گوشی شیائومی گمشده یا دزدیده شده از راه دور