نحوه نمایش دو ساعت روی صفحه نمایش شیائومی (ساعت دوگانه) MIUI Dual Clock



پس از معرفی در MIUI 10، لایه سفارشی سازی شیائومی به ما امکان می دهد دو ساعت را به صفحه اصلی و صفحه قفل اضافه کنیم . این عملکرد «ساعت دوگانه » نام دارد و از دیگر مزایای آن، این امکان را به ما می دهد که همیشه از زمان در منطقه زمانی یا کشور دیگری مطلع شویم.

علاوه بر این، عملکرد ساعت دوگانه ای که شیائومی به ما ارائه می دهد نیز با حالت نمایشگر همیشه روشن MIUI ادغام می شود. به لطف این ما می توانیم دو ساعت را با ترمینال مسدود شده ، بدون مصرف انرژی اضافی، تجسم کنیم.

یک ابزار بدون شک بسیار جالب است، به ویژه برای همه کسانی که از طریق دفتر مرکزی در کشور دیگری کار از راه دور انجام می دهند، کسانی که اقوام خود را در خارج از کشور دارند یا به سادگی می خواهند از ساعتی که در نقطه دیگری از کره زمین است مطلع شوند.

چگونه ساعت دوگانه MIUI را فعال کنید و دو ساعت را در شیائومی خود نشان دهید:

برای فعال کردن عملکرد MIUI Dual Clock و نمایش دو ساعت بر روی صفحه نمایش شیائومی ، در صفحه اصلی ، قفل یا از طریق نمایشگر همیشه روشن، فقط باید مراحل زیر را انجام دهیم:

به تنظیمات > تنظیمات اضافی > تاریخ و زمان بروید
هنگامی که وارد شوید، گزینه " ساعت دوگانه " را فعال می کنیم و سپس منطقه زمانی را که می خواهیم نشان دهیم را انتخاب می کنیم.
به این ترتیب، ما دو ساعت در شیائومی خود با مناطق زمانی متفاوت خواهیم داشت . این همچنین در صفحه اصلی ، صفحه قفل و حتی در حالت نمایش همیشه روشن MIUI نشان داده می شود .

نظرات

مطالب پر بیننده

تغییر لانچر Launcher پیش فرض گوشی شیائومی

فعال کردن شارژ بی سیم گوشی شیائومی

غیر فعال کردن و حذف Wallpaper carousel در گوشی شیائومی

فعال کردن روشن و خاموش شدن صفحه گوشی شیائومی با دو لمس صفحه

حل مشکل قطع شدن وای فای گوشی شیائومی

حل مشکل Android Auto با گوشی های شیائومی

کالیبره کردن باتری گوشی اندروید و گوشی های شیائومی

اکولایزر کردن هدفون ، هدست و هندزفری در گوشی شیائومی

قفل کردن گوشی شیائومی گمشده یا دزدیده شده از راه دور