قفل کردن گوشی شیائومی گمشده یا دزدیده شده از راه دور


اگر شیائومی شما گم شده یا دزدیده شده باشد، به احتمال بسیار زیاد از خود می پرسید که چگونه می توانید آن را از راه دور قفل کنید . حقیقت این است که انجام آن بسیار ساده است و برای این کار فقط باید از ابر شیائومی، یعنی My Cloud استفاده کنید.

علاوه بر اینکه می‌توانیم شیائومی خود را پیدا کنیم یا حتی از راه دور آن را به صدا در بیاوریم، Mi Cloud به ما امکان می‌دهد حالت از دست رفته را در تلفن هوشمند خود فعال کنیم ، خواه شیائومی، ردمی یا POCO باشد تا دسترسی آن را مسدود کرده و در نتیجه از حضور هر کسی جلوگیری کنیم. قادر به دیدن داده های ذخیره شده ما در این هستیم.

اگر حالت از دست رفته را فعال کنیم ، اعمال خاصی را در گوشی هوشمند ما زنجیره ای می کند:

هنگام اتصال به شبکه دستگاه مسدود می شود. برای دسترسی، باید نام کاربری و رمز عبور اکانت مرتبط را وارد کنید.
MIUI سعی می کند به طور منظم اطلاعات مربوط به مکان را به روز کند. اگر دستگاه شما خاموش باشد، یک پیام کوتاه ارسال می شود تا مکان آن را پیدا کنید.
کارت های مرتبط با روش های پرداخت به طور خودکار حذف می شوند.

چگونه شیائومی خود را با فعال کردن حالت گمشده قفل کنیم:

اگر متأسفانه شیائومی، ردمی یا POCO شما مفقود یا به سرقت رفته است، توصیه می کنیم در اسرع وقت حالت گم شده را فعال کنید . برای انجام این کار کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

به i.mi.com بروید و با حساب Mi خود وارد شوید.
هنگامی که وارد شوید، فقط باید به بخش « یافتن دستگاه » دسترسی داشته باشید و سپس گوشی هوشمندی را که گم کرده اید یا دزدیده شده را در لیست پیدا کنید.
پس از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که « حالت گمشده » را فشار داده و فعال کنید.
علاوه بر این، قبل از فعال کردن حالت گمشده، شیائومی به ما اجازه می‌دهد پیامی که روی صفحه نمایش دستگاه نمایش داده می‌شود و همچنین شماره تلفن تماس را سفارشی کنیم. بنابراین، اگر کسی آن را پیدا کرد، می تواند با شما تماس بگیرد و آن را به شما برگرداند.

به این ترتیب، هر کسی که سعی می کند به داده های دستگاه تلفن همراه گم شده ما دسترسی پیدا کند، نمی تواند تا زمانی که داده های احراز هویت حساب MI ما را داشته باشد . البته این تغییر تنها در صورتی فعال می شود که دستگاه همچنان به اینترنت دسترسی داشته باشد.

نظرات

مطالب پر بیننده

نحوه نمایش دو ساعت روی صفحه نمایش شیائومی (ساعت دوگانه) MIUI Dual Clock

تغییر لانچر Launcher پیش فرض گوشی شیائومی

فعال کردن شارژ بی سیم گوشی شیائومی

غیر فعال کردن و حذف Wallpaper carousel در گوشی شیائومی

فعال کردن روشن و خاموش شدن صفحه گوشی شیائومی با دو لمس صفحه

حل مشکل قطع شدن وای فای گوشی شیائومی

حل مشکل Android Auto با گوشی های شیائومی

کالیبره کردن باتری گوشی اندروید و گوشی های شیائومی

اکولایزر کردن هدفون ، هدست و هندزفری در گوشی شیائومی