حل مشکل Android Auto با گوشی های شیائومی

متأسفانه Android Auto همچنان مشکلات خاصی را در برخی از شیائومی ایجاد می کند . خطاهایی مانند خطای 16 که از اتصال صحیح گوشی هوشمند ما به سیستم خودروی Google جلوگیری می کند.

با این حال، این اشکالات تا حد زیادی قابل حل هستند. و این است که در بیشتر موارد عدم امکان استفاده از Android Auto از طریق شیائومی ما توسط خود برنامه های دوگانه ایجاد می شود .

با توجه به این موضوع و به عنوان منبع این مقاله جالب از Mi Community، در زیر نحوه حل دو مورد از رایج ترین خطاهایی را که معمولاً هنگام پیوند یا اتصال شیائومی خود به یک ماشین با Android Auto پیدا می کنیم، توضیح خواهیم داد .

رفع خطای Android Auto در دستگاه های شیائومی:
یکی از خطاهای اصلی از نوع « خطایی رخ داده است » که معمولاً هنگام اتصال Android Auto به شیائومی خود می یابیم مربوط به خدمات Google Play است .

این خطا به خودی خود پیام « به نظر می رسد که خدمات Google Play در حال حاضر کار نمی کند » را نشان می دهد و اتصال Android Auto را به شیائومی ما غیرممکن می کند. برای حل آن فقط باید مراحل زیر را دنبال کنیم:

به Settings > Applications > Manage applications بروید
پس از ورود، از طریق سه نقطه بالا روی گزینه ها کلیک کنید و به گزینه «نمایش همه برنامه ها» دسترسی پیدا کنید.
پس از آن، خدمات Google Play را جستجو می کنیم و به «پاک کردن داده ها» و سپس پاک کردن کش می رویم.
علاوه بر این، خطای دیگری که معمولاً در Android Auto پس از اتصال شیائومی خود پیدا می کنیم « خطای ارتباط 16 » است. این یکی، پیام « به نظر می رسد مشکلی وجود دارد. در صورت ایمن بودن، گوشی را قطع و وصل کنید »هم راه حلی دارد.

معمولاً برنامه های دوگانه MIUI مسئول این کار هستند . اینها تضاد خاصی با Android Auto ایجاد می کند و خطای 16 را نشان می دهد و اتصال را غیرممکن می کند. برای این کار باید برنامه های دوگانه را به صورت زیر غیرفعال کنیم:

به Settings > Applications > Dual Applications بروید
پس از داخل شدن، از طریق نماد چرخ دنده به گزینه ها دسترسی پیدا می کنیم و روی «حذف حساب های کاربری دوگانه» کلیک می کنیم. پس از آن ترمینال را مجددا راه اندازی می کنیم
این گزینه، متأسفانه، برنامه های دوگانه ما را حذف می کند ، اما به ما امکان می دهد شیائومی خود را به اندروید اتو متصل کنیم.

نظرات

مطالب پر بیننده

نحوه نمایش دو ساعت روی صفحه نمایش شیائومی (ساعت دوگانه) MIUI Dual Clock

غیر فعال کردن و حذف Wallpaper carousel در گوشی شیائومی

تغییر لانچر Launcher پیش فرض گوشی شیائومی

فعال کردن شارژ بی سیم گوشی شیائومی

فعال کردن روشن و خاموش شدن صفحه گوشی شیائومی با دو لمس صفحه

حل مشکل قطع شدن وای فای گوشی شیائومی

کالیبره کردن باتری گوشی اندروید و گوشی های شیائومی

اکولایزر کردن هدفون ، هدست و هندزفری در گوشی شیائومی

قفل کردن گوشی شیائومی گمشده یا دزدیده شده از راه دور