حل مشکل قطع شدن وای فای گوشی شیائومی


یکی از رایج ترین مشکلات گوشی های هوشمند شیائومی معمولا مربوط به اتصال وای فای و قطع خودکار آن است . یک مشکل کاملا آزاردهنده که در بیشتر موارد معمولاً به دلیل پیکربندی بد MIUI ایجاد می شود .

اگر شیائومی، ردمی یا POCO دارید و متوجه شدید که گاهی اوقات گوشی هوشمند شما بدون هیچ اقدامی فقط از وای فای جدا می شود ، این مقاله را از دست ندهید که در آن به شما می گوییم چگونه آن را در بیشتر موارد حل کنید.

قطع وای فای در شیائومی، نحوه حل آن
اگرچه درست است که مشکل ممکن است ناشی از برخی خرابی های دیگر باشد، در بیشتر موارد قطع خود به خود اتصال WiFi به دلیل پیکربندی بد MIUI، به ویژه، اتصال خودکار آن به شبکه ها با سیگنال بهتر ایجاد می شود .

آیا شیائومی به صورت انفرادی از وای فای جدا می شود؟  

با فعال کردن این گزینه در گوشی هوشمند ما، اگر سیگنال WiFi در هر زمان کاهش یابد، به طور خودکار برای استفاده از اتصال داده قطع می شود . برای غیرفعال کردن آن کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

به Settings > WiFi > Wi-Fi Assistant بروید
پس از ورود، گزینه « انتخاب بهترین شبکه ها به صورت خودکار » را غیرفعال می کنیم.
به این ترتیب می‌توانیم یکی از تکراری‌ترین خرابی‌های گوشی‌های هوشمند شیائومی، یعنی اتصال خودکار اتصال وای‌فای را که همانطور که گفتیم اغلب به دلیل پیکربندی بد ایجاد می‌شود، اصلاح کنیم.

اگر با این وجود، خرابی ادامه داشت، توصیه می‌کنیم بررسی کنید که آیا پیکربندی هر تنظیم دیگری را تغییر داده‌اید، برنامه‌ای نصب کرده‌اید که از تنظیمات WiFi استفاده می‌کند یا به عنوان آخرین گزینه، گوشی هوشمند خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید.ش

نظرات

مطالب پر بیننده

نحوه نمایش دو ساعت روی صفحه نمایش شیائومی (ساعت دوگانه) MIUI Dual Clock

غیر فعال کردن و حذف Wallpaper carousel در گوشی شیائومی

تغییر لانچر Launcher پیش فرض گوشی شیائومی

فعال کردن شارژ بی سیم گوشی شیائومی

فعال کردن روشن و خاموش شدن صفحه گوشی شیائومی با دو لمس صفحه

حل مشکل Android Auto با گوشی های شیائومی

کالیبره کردن باتری گوشی اندروید و گوشی های شیائومی

اکولایزر کردن هدفون ، هدست و هندزفری در گوشی شیائومی

قفل کردن گوشی شیائومی گمشده یا دزدیده شده از راه دور