ّبهینه کردن شارژ باتری در گوشی شیائومی


فراتر از طیف گسترده ای از اخبار که قبلاً از MIUI 12.5 دیده ایم، این نسخه جدید از لایه سفارشی سازی معروف شیائومی همچنین دارای یک سیستم حفاظتی هوشمند شارژ جدید برای کاهش پیری باتری است.

به لطف MIUI، امروز ما از این قابلیت جدید معرفی شده توسط شیائومی در یکی از آخرین نسخه های بتای بسته MIUI 12.5 آگاه هستیم. از طریق نسخه 21.2.1 ، شیائومی این عملکرد جدید موجود در خود برنامه امنیتی را معرفی کرده است که تخریب باتری گوشی هوشمند ما را بهبود می بخشد.

به طور خاص، کاری که این عملکرد انجام می دهد این است که از عادات شارژ ما یاد بگیرد، شروع آن را تنظیم یا طولانی تر کند . با این کار، MIUI قادر خواهد بود زمان شارژ را به موقع و هوشمندانه تنظیم کند تا عمر باتری شیائومی ما افزایش یابد.

Xiaomi یک سیستم جدید محافظت از محموله های هوشمند و MIUI 12.5 را ایجاد می کند.  Noticias Xiaomi A
سیستم حفاظت از بار هوشمند جدید.

به عنوان مثال، همانطور که قبلاً در مورد سایر سیستم عامل های تلفن همراه وجود دارد، این عملکرد جدید محافظ شارژ هوشمند می تواند تشخیص دهد که آیا گوشی هوشمند خود را هر شب شارژ می کنیم یا خیر . این کار شروع شارژ را طولانی تر می کند تا زمانی که شارژ آن به طور کامل به پایان رسیده است، اول صبح است.

در حال حاضر این قابلیت جدید فقط برای برنامه امنیتی رام چین در دسترس است . با این وجود، ما می‌توانیم آن را آزمایش کنیم، شاید با اشکال عجیب و غریب، آن را به صورت دستی بارگیری کنیم.

نظرات

مطالب پر بیننده

نحوه نمایش دو ساعت روی صفحه نمایش شیائومی (ساعت دوگانه) MIUI Dual Clock

تغییر لانچر Launcher پیش فرض گوشی شیائومی

فعال کردن شارژ بی سیم گوشی شیائومی

غیر فعال کردن و حذف Wallpaper carousel در گوشی شیائومی

فعال کردن روشن و خاموش شدن صفحه گوشی شیائومی با دو لمس صفحه

حل مشکل قطع شدن وای فای گوشی شیائومی

حل مشکل Android Auto با گوشی های شیائومی

کالیبره کردن باتری گوشی اندروید و گوشی های شیائومی

اکولایزر کردن هدفون ، هدست و هندزفری در گوشی شیائومی

قفل کردن گوشی شیائومی گمشده یا دزدیده شده از راه دور