اکولایزر کردن هدفون ، هدست و هندزفری در گوشی شیائومی


موسیقی ارتباط نزدیکی با احساسات دارد. به هر حال، بسیاری از مردم بیشتر روز خود را با هدفون می گذرانند . به همین دلیل، برای لذت بردن از تجربه موسیقی، راحت است که بتوان به بهترین کیفیت صوتی ممکن دست یافت.

برای انجام این کار، شیائومی به شما این امکان را می دهد که باس هدفون را در تلفن همراه خود تقویت کنید ... بدون نیاز به نصب برنامه های شخص ثالث و در نتیجه اشغال فضای ذخیره سازی.

در مجموعه گسترده عملکردهای MIUI می توانیم یک اکولایزر پیدا کنیم. این به شما امکان می دهد فرکانس هایی را که از طریق هدفون خود می شنوید ، صرف نظر از مدل آن، سفارشی کنید. یافتن اکولایزر بسیار ساده است و در اینجا نحوه استفاده از آن را به شما نشان خواهیم داد. فقط به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید.

قبل از تقویت باس هدفون چه نکاتی را باید در نظر بگیریم
لازم به ذکر است که طیف شنوایی که انسان قادر به شنیدن آن است از 20 هرتز تا 20000 هرتز متغیر است . در این محدوده وسیع، فرکانس‌های زیر 250 هرتز نشان‌دهنده صدای بم است .
به نوبه خود، اینها به دو ناحیه تقسیم می شوند، پایین ترین قسمت آنهایی است که بیس پایین را می گیرند و بالاترین "پانچ" باس. همانطور که در بالا ذکر شد، مهم نیست که چه نوع هدستی دارید . این می تواند شیائومی Mi AirDots یا اصلی ترین های زندگی باشد.

انجام یک اکولایزر خوب می تواند برای به دست آوردن بهترین کیفیت صدا از هدفون شما و همچنین افزایش صدای باس آنها حیاتی باشد.

چگونه باس هدفون خود را از موبایل شیائومی تقویت کنیم
دسترسی به اکولایزر چندان پیچیده نیست. به خاطر داشته باشید که برای وارد شدن به تنظیمات اکولایزر باید هدفون را یا از طریق بلوتوث یا کابل متصل کنید.


برای تقویت باس هدفون خود از شیائومی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراحل زیر را دنبال کنید:

1- به " تنظیمات " دستگاه شیائومی خود بروید.
2- انگشت خود را به پایین بکشید و وارد بخش « صدا و لرزش » شوید.
3- مجدداً به پایین منو رفته و روی " Sound Effects " کلیک کنید.
4- گزینه " Equalizer " را انتخاب کنید.
5- در صورتی که اکولایزر غیرفعال به نظر می رسد، کادر " My Sound Enhancer " را درست در زیر آن علامت بزنید.

در منوی اکولایزر سیستمی خواهید دید که فرکانس های مختلف از 65 هرتز تا 14 کیلوهرتز را به شما نشان می دهد . در مرحله بعد، فرکانس های زیر 250 هرتز را پیدا کنید، در این مورد باند 65 هرتز و 160 هرتز، و شروع به تغییر دامنه آنها کنید تا باس را به دلخواه خود افزایش دهید.


در صورتی که با پیکربندی دستی فرکانس ها احساس راحتی نمی کنید، شیائومی یک روش جایگزین ارائه می دهد. در بالای اکولایزر می‌توانید یک منوی کشویی از پیش تنظیم‌ها بر اساس ژانرهای موسیقی پیدا کنید .

بنابراین، برای افزایش صدای باس هدفون خود، می‌توانید ژانر موسیقی را انتخاب کنید که در آن آهنگ‌های باس غالب هستند. به عنوان مثال، رگیتون ، هیپ هاپ یا موسیقی الکترونیک .

نظرات

مطالب پر بیننده

نحوه نمایش دو ساعت روی صفحه نمایش شیائومی (ساعت دوگانه) MIUI Dual Clock

تغییر لانچر Launcher پیش فرض گوشی شیائومی

فعال کردن شارژ بی سیم گوشی شیائومی

غیر فعال کردن و حذف Wallpaper carousel در گوشی شیائومی

فعال کردن روشن و خاموش شدن صفحه گوشی شیائومی با دو لمس صفحه

حل مشکل قطع شدن وای فای گوشی شیائومی

حل مشکل Android Auto با گوشی های شیائومی

کالیبره کردن باتری گوشی اندروید و گوشی های شیائومی

قفل کردن گوشی شیائومی گمشده یا دزدیده شده از راه دور