چگونه حالت ایمن یا سیف مود گوشی شیائومی فعال می شود ؟

 
علاوه بر گزینه های معمولی که در تنظیمات MIUI پیدا می کنیم، شیائومی حالتی به نام " حالت ایمن "  را نیز به گوشی های هوشمند خود اضافه می کند. در زیر در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد و مفید بودن و نحوه فعال یا غیرفعال کردن آن را در شیائومی، ردمی یا POCO خود توضیح خواهیم داد.

حالت ایمن به ما این امکان را می دهد که یک بوت ویژه را راه اندازی کنیم و فقط خود سیستم و برنامه هایی را که هنگام خرید شیائومی ما نصب شده بودند بارگیری کنیم. یعنی با شروع Safe Mode یا Safe Mode گوشی هوشمند ما فقط برنامه های ضروری را بارگیری می کند .

این حالت یک حالت موقت گوشی هوشمند ما است و هیچ تغییر مهمی در دستگاه ایجاد نمی کند. حالت ایمن به خودی خود داده های ما را حذف نمی کند ، فقط شیائومی ما را راه اندازی می کند و اصول اولیه و ضروری برای عملکرد آن را بارگیری می کند.

حالت ایمن فقط برنامه های ضروری MIUI را راه اندازی می کند.

به همین دلیل، Safe Mode به ما کمک می‌کند تا خرابی‌های شیائومی را که ناشی از نصب یک برنامه یا تغییر تنظیمات است، رد کنیم. اگر در این حالت گوشی هوشمند ما با خرابی یا خطا مواجه نشد، به این معنی است که احتمالاً علت یکی از برنامه هایی است که ما نصب کرده ایم.

نحوه راه اندازی یا فعال سازی در حالت ایمن شیائومی:

برای شروع یا فعال کردن Safe Mode در Xiaomi، Redmi یا POCO خود، فقط باید مراحل زیر را انجام دهیم:

گوشی هوشمند خود را به طور کامل خاموش کنید.
آن را به طور معمول روشن کنید و هنگامی که نشان MIUI ظاهر شد، دکمه کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید تا سیستم به طور کامل بوت شود.
اگر شیائومی ما وارد حالت Safe Mode شده باشد، آن را در پایین سمت چپ نشان خواهد داد. همچنین خواهیم دید که چگونه تعداد برنامه ها بسیار کمتر خواهد بود ، از جمله فقط برنامه هایی که به طور پیش فرض نصب شده اند.

در غیر این صورت، یعنی ما می خواهیم از حالت ایمن شیائومی خود خارج شویم، فقط باید آن را راه اندازی مجدد کنیم . وقتی این کار را انجام دادید، همه برنامه‌ها و تنظیماتی را که قبلاً در دسترس قرار داده‌ایم دوباره در اختیار خواهیم داشت.

نظرات

مطالب پر بیننده

نحوه نمایش دو ساعت روی صفحه نمایش شیائومی (ساعت دوگانه) MIUI Dual Clock

غیر فعال کردن و حذف Wallpaper carousel در گوشی شیائومی

تغییر لانچر Launcher پیش فرض گوشی شیائومی

فعال کردن شارژ بی سیم گوشی شیائومی

فعال کردن روشن و خاموش شدن صفحه گوشی شیائومی با دو لمس صفحه

حل مشکل قطع شدن وای فای گوشی شیائومی

حل مشکل Android Auto با گوشی های شیائومی

کالیبره کردن باتری گوشی اندروید و گوشی های شیائومی

اکولایزر کردن هدفون ، هدست و هندزفری در گوشی شیائومی

قفل کردن گوشی شیائومی گمشده یا دزدیده شده از راه دور